Bilkörning i Indonesien :)

Är baske mig inte lätt. Vägarna är hur smala som helst, med stora träd som växer 10 cm från vägen.
Jag har ”övningskört” i 4 dagar och repat denna stackars hyrbil mer än alla repor jag gjort sammanlagt i Sverige under mina 28 år med körkort!!
Det är en fullkomlig skräckupplevelse – MEN den leder oss till omvärlden. Vi kommer ut från den lilla byn vi bor i och man kan galant åka ner till stranden i tex Sanur på 40 minuter!
Så det blir till att fortsätta övningsköra, för det tar inte lång tid förrän jag är inne i det indonesiska tempot. Hoppas jag 🙂

Kommentera

